Home > Life > INoved

INoved

Ye, saya tiru Buzzybug. Sebenarnya ada perasan pasal theme baru ni kat Dashboard beberapa minggu yang lepas, tapi malas pula nak cuba. Lepas singgah ke blog Buzzybug, terasa yang theme ni camcun pula.. Theme ni bukan je menarik, tapi menepati citarasa saya iaitu:

  1. Sidebar kat belah kanan. Saya lebih senang dengan sidebar yang terletak kat belah kanan.
  2. Ruang untuk entri lebih yang lebar. Lebih praktikal untuk letak macam-macam benda (ie. gambar, video).
Advertisements
Categories: Life Tags: , , ,
  1. buzzybug
    August 31, 2009 at 5:33 pm

    ooo… tiru ye… hehehe…

    • September 5, 2009 at 1:13 pm

      terpaksa hehe..

  2. نورنانا
    September 1, 2009 at 3:03 pm

    i pun tiru uollss~~

    • September 5, 2009 at 1:14 pm

      mari tiru beramai-ramai!!

  3. September 4, 2009 at 11:56 pm

    erm,blog ni dgn blogspot tu, dua2 aktif ke?

    • September 5, 2009 at 1:16 pm

      bole la..

  4. September 7, 2009 at 11:02 am

    saya tak terpikat lagi setakat nih! yeah!

    • September 7, 2009 at 11:37 pm

      ye la tu.. hehe..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: