Home > General, Life > Tag: Saya, saya dan saya. Ye, saya..

Tag: Saya, saya dan saya. Ye, saya..

Kak Nana tag saya. Tapi hampir setahun yang lepas.. haha.. terasa diri best dan hebat plak. Sorry la kak, baru perasan la.. Seriously. Atau saya ilang ingatan tahun lepas.. 😛

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
– Iman.

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
– Nasi goreng ayam (Makan malam semalam. Tengah hari tadi makan free).

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
– Kat rumah pengantin perempuan.

4. Berapa lamu anda rasa hubungan kamu berkekalan?
– InsyaAllah, hingga ke syurga.

5. Adakah anda di lamun cinta?
– Ada la skit2 bakinya..

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
– Pantai Puteri (kat sini je..).

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
– Tak pasti. Lama tak beli buku.. 😛

8. Apakah nama penuh kamu?
– Mustaffa.

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
– Mak. Ibu saya lebih sporting.

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
– Nabi Muhammad SAW.

11. Christina atau Britney?
– Britney. Dia lebih comel (bukan tiru kak nana ye).

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
– Ye.

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
– Korea Selatan cambest je..

14. Pelukan atau ciuman?
– Ciuman.

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
– Kecik, comel, baik, aktif, blogger tegar.

16. 8 perkara yang amat saya gilai.
– Komputer, internet, kucing, sekarang tengah gile berenang, perempuan haha.. 😛

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan.
– Saya guna perkataan berbeza setiap masa 😛 (malas nak fikir).

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
– Banyak (ebooks). Malas nak senaraikan 😛

19. 8 lagu-lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
– Kalau ikut playlist sekarang ni: Metallica – The Unforgiven, Metallica – The Unforgiven II, 6ixth Sense – Khatimah Cinta, Hafiz – Masih Jelas, Aizat – Lagu Kita, D’Masiv – Merindukanmu, Kotak – Masih Cinta, Kerispatih – Demi Cinta. Macam banyak lagu cintan & indon je..

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu.
– Banyak. Sekali lagi, malas nak senaraikan 😛

21. Mari mengetag 8 orang lain.
– Apsal asyik 8 je ni?

Categories: General, Life Tags: , , , ,
  1. نورنانا
    August 21, 2009 at 5:04 pm

    HAHAHAHA.
    Memang dah nak setahun.
    Giler babas lama..

    Anyway, kalau nak g Korea selatan, bgtau kak nana.
    nak ikut. wahahaha~

  2. August 21, 2009 at 5:06 pm

    memang giler babas.. muahaha..

    orait!!

  3. August 26, 2009 at 11:29 am

    owh…kenapakah aku gelak2 membaca ini?

    • August 27, 2009 at 12:03 am

      ye, kenapakah..? apakah yang mencuit hatimu?

  4. August 27, 2009 at 3:39 pm

    lamanya tag ni diperam…

    • August 27, 2009 at 10:18 pm

      hehe.. lagi lama peram, lagi best.. 😛

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

