Home > Life > Menjauh

Menjauh

Salam buat semua,

Sejak kebelakangan ni, saya sering mengalami sakit kepala. Rasa berdenyut-denyut di bahagian dahi dan tengkuk. Bila lama saya mengadap komputer, rasa sakit tu makin menjadi-jadi.

Emosi saya pun semakin teruk jadinya. Entah mengapa, setiap pertuturan kawan-kawan, pasti menjadi sesuatu yang  bermakna pada diri ini. Tiba-tiba saya menjadi seorang yang sangat sensitif.

merajuk1

Dua tiga hari ini, saya memilih untuk mendiamkan diri. Mungkin ini yang terbaik buat masa ini.

Doakan saya supaya berada dalam keadaan yang baik-baik aje.

Salam dari,

nurnana

Categories: Life
  1. March 24, 2009 at 8:55 am

    hope everything goes well!

  2. buzzybug
    March 24, 2009 at 9:17 am

    nana…
    jangan sedih2… nanti kami pun sedih kalau nana sedih… huhu…

    kawan2 mmg camtu nana… cakap tanpa fikir. jangan ambik hati sgt ye.

  3. نورنانا
    March 24, 2009 at 9:39 am

    huhuhu…

  4. March 25, 2009 at 3:39 am

    yup…setuju!!setuju!!
    bulan ini bulan tensen2..

  5. March 25, 2009 at 7:41 am

    very the chummel itu gambar..curik boleh?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

