Home > Life > Kuda ku lari gagah berani?

Kuda ku lari gagah berani?

Aku berlari

Apa kau fikir aku sedang mengejarmu?

Aku berlari

Apa kau fikir aku sedang mengekorimu?

Aku berlari

Mengejar impian

Aku berlari

Mengejar mimpi-mimpi ku

Aku harap

Aku kan terus berlari

Berlari tanpa henti

Sehingga aku tak mampu berlari lagi

Selagi aku bisa berlari

Mungkin hingga mata tertutup rapat, nadi terhenti

نورنانا

24 Nov 2008

22.59, Ampang

Categories: Life
  1. famia
    November 26, 2008 at 4:44 pm

    wah.
    menulis sajak… pass.
    kalau membaca sajak.. amacam?

    aku tak pandai sajak.
    sajak macam kene patriotik sikit tone dia.
    aku reti baca syair je. hehe.

  2. November 26, 2008 at 5:19 pm

    aku reti melimbo je

    haha tipu je~

  3. epuniza
    November 26, 2008 at 8:15 pm

    nana nak lari dari sapa nie? hmmm…

  4. نورنانا
    November 27, 2008 at 9:00 am

    famia:
    aku reti tulis sajak je.
    baca sajak, aku nk bagi kau.
    hihi..

    lanun:
    kau pandai tulis novel selain melimbo~

    niza:
    lari la dr sesiapa..
    hihi..

  5. November 27, 2008 at 10:18 am

    wah wah wah.
    hmm..nice…
    nice..
    baca sajak tak semestinya patriotik famia.
    😛

  6. نورنانا
    November 27, 2008 at 2:59 pm

    ye, kita boleh je nak nangis, nak gelak, nak bersahaja atau nak baring.

    macam-macam gaya nak sampaikan puisi kita ni.

  7. December 27, 2008 at 8:09 am

    short and nice..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

