Home > General, Life > T.e.r.i.m.a k.a.s.i.h

T.e.r.i.m.a k.a.s.i.h

Salam,

Sahabat/ Kawan/ Teman: Satu istilah yang kita amat perlukan dalam hidup.

Persahabatan dalam Wikipedia bermaksud istilah yang menggambarkan perilaku kerja sama dan saling mendukung antara dua atau lebih entiti sosial. Maksudnya kejujuran dan kesefahaman adalah penguat kepada perhubungan ini.

Kita juga perlu;

memahami mereka supaya mereka menghargai dan memahami kita kembali,

menyokong mereka supaya rasa disayangi dan menyokong kita kembali,

menanya khabar berita mereka supaya mereka sentiasa rasa diperlukan..

Baru-baru ini, di saat saya dilanda masalah, saya rasa kawan-kawan banyak membantu saya. Terima kasih atas semua pertolongan. Semoga hidup kawan-kawan dirahmati Allah sentiasa. Terima kasih.

True friends- by Mrs Reynolds

True friends are always here
When the tears are falling
Then they are always near
They always here you calling
Friends help you with your issues
And when you watch sad things
They always have the tissues
They are like angels with the wings
So many memories you both share
When you are down and sad
They are always there and care
To have them you are glad
You always have so much fun
You remember when you use to play
They are always number one
And true friends always stay

P/S: Saya tak pandai berbicara dan bersajak. Saya dapat poem ini di sini.

Advertisements
Categories: General, Life
  1. buzzybug
    August 4, 2008 at 12:51 pm

    sama-sama Nana… hehhe…

  2. t.a.t.a
    August 4, 2008 at 12:54 pm

    Sama-sama la kita saling membantu bila diperlukan.
    Sama-sama KAK NANA! 🙂

  3. August 4, 2008 at 1:01 pm

    ala comel gila kucing dengan err anak ayam ke anak itik tu?

    whatever~ (rolling eyes haha)

    and nana and the rest, aku gembira kita semua kawan.

    (rasa nak nanges haha)

  4. buzzybug
    August 4, 2008 at 1:25 pm

    AyUmi : apesal ko nak nangis tapi ko gelak? hehhe…

    utk suma; quoted from Dionne Warwick – That’s What Friends are For

    Keep smilin’, keep shinin’
    Knowin’ you can always count on me, for sure
    That’s what friends are for
    For good times and bad times
    I’ll be on your side forever more
    That’s what friends are for

  5. نورنانا
    August 4, 2008 at 2:07 pm

    thanks korang…

  6. August 4, 2008 at 3:48 pm

    terima kasih jugak kak nana…
    love u guys! muah muah! 😉

  7. August 5, 2008 at 3:07 pm

    eh nak pindah domain baru ke ni ek. hehe 🙂

  8. نورنانا
    August 6, 2008 at 8:34 am

    bukan la Nizam..

    baru2 ni kami banyak sangat masalah, dan kami redakan dengan berbincang dan kawan-kawan saya banyak membantu saya memotivasikan diri saya.

    itu aje..

    sumer masih yang sama…

  9. August 6, 2008 at 8:25 pm

    kawan sejati susah dicarik.. kannns

  10. August 7, 2008 at 12:13 pm

    kami musti pilih! (ntahpape je.. haha)

  11. August 7, 2008 at 10:09 pm

    nice to have good friends!

    en me: betul, betul..

    lanun: haha ntahpape indeed

  12. نورنانا
    August 14, 2008 at 10:37 am

    hahaha..
    Lanun pening tu, taktau nak komen ape..ekekekekkk..

  13. August 18, 2008 at 10:19 am

    betul..betul.. hehehe

  14. August 22, 2008 at 7:19 pm

    nickname da nak same.. hehehee..

  15. August 24, 2008 at 9:53 am

    nana: lupa2.. 😉

    lanun: sekarang masih pening2 lagi ke?

    phyxique07: yup. hehe.. thanks for dropping by.. 🙂

  16. August 27, 2008 at 6:25 pm

    oi mus buatla entry baru.

  17. نورنانا
    August 28, 2008 at 2:00 pm

    ye la mus.
    haha.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: