Home > General > Authors

Authors

February 13, 2008 Leave a comment Go to comments

authors.jpg

Kepada Aishah, Dila, Fadh dan kak Nana, permohonan anda semua telah diluluskan. Semua jadi Author. Author lebih tinggi dari Contributor. Dengan itu, apa lagi, sila la mulakan menulis ye. Haha..

Buat masa ni saya tak jumpa lagi macam mana set supaya nama Author keluar beserta dengan entri. Rasanya macam pernah jumpa dulu tapi tak ingat pula. Tak sempat nak cari. Atau mungkin benda tu bergantung kepada theme. Kalau sesiapa tahu, sila beritahu saya. Sementara tu, letak la nama anda di bawah entri atau pada ruangan komen macam Lydia buat.

Categories: General Tags: ,
  1. fadh
    February 13, 2008 at 10:47 am

    hahaha…aku adalah author yang terkini.

  2. February 13, 2008 at 10:57 am

    aku nak ucapkan terima kasih di atas kepercayaan yang diberikan oleh en.mucs. insyaAllah aku akan menjaga blog ini seperti aku menjaga blog aku sendiri…tidak lupa juga terima kasih kepada ibu dan ayah di kampung…hehee 😉

  3. February 13, 2008 at 11:01 am

    Mus, aku nak paswed ko la senang citer… hahah..

  4. February 13, 2008 at 11:09 am

    fadh: nana terkini kot, sebab aku add dia last.

    aishah: tahniah, tahniah.. sila kekalkan prestasi ye.

    lanun: haha.. aku bertambah suka dengan ko..

  5. نورنانا
    February 13, 2008 at 11:47 am

    fadh:
    dengar tu..NANA terkini..hak hak hak…

    mucs:
    TQ.. hahahaha.. saya pun seperti aishah.. akan menjaga blog mu dengan sebaik-baik nya.. seperti blog sendiri..

  6. fadh
    February 13, 2008 at 12:05 pm

    mucs: tunang orang tu. cakap biar berlapik. haha

  7. نورنانا
    February 13, 2008 at 12:20 pm

    dengar tu mucs..

  8. February 13, 2008 at 12:22 pm

    dengar tu… haha

  9. February 13, 2008 at 2:42 pm

    hah? tunang orang ke? ala, melepas lagi la.. ahaha.. 😛

    ala fadh, leks la.. jangan risau. aku sayang dia macam aku sayang ko juga..

  10. نورنانا
    February 13, 2008 at 3:24 pm

    korg ni mmg ‘kembar’ yg baik la…
    lalalalla ~~~~~

    kadang2 aku nk gelak gak..

  11. February 13, 2008 at 3:35 pm

    gelllleyyy seh.. berbaur gay!

  12. نورنانا
    February 13, 2008 at 4:03 pm

    dila:
    kita kena pandang secara positif memandangkan Mucs adalah bos besar di sini dan Fadh pulak akan meninggalkan dunia bloggingnyer buat sementara..

    Biarlah ‘kembar’ ni berbaik2 dan sayang menyayangi..ahakss!!

  13. fadh
    February 14, 2008 at 7:53 am

    oit!!! geli aahhh.. aku lelaki sejati. hahaha…aku tidak memerlukan kasih sayang daripada lelaki okkay!

  14. February 14, 2008 at 8:14 am

    Sebenarnye aku pun mcm perasan fadh ni ada a ‘bit different’.. die selalu tertoleh2 kat lelaki.. hahah.. mungkin die kawan ngan aku dulu saje nak menutup keadaan dirinya yg sebenar kut…

    HAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAH <– gelak jahat

  15. نورنانا
    February 14, 2008 at 8:49 am

    Hak hak hak….
    (Aku nak cakap, tak sampai hati….hahaha..)

  16. February 14, 2008 at 11:37 am

    haha.. kesian fadh. terpaksa mempertahankan pendirian dia pula.. kalau la statement aku tu berbaur ke arah itu, bermakna aku ni bisexual.. haha.. dua2 layan.. sungguh keji. aku sayang sebagai ikram muslimin je..

    lanun: gelak jahat, gelak jahat juga.. kad jemputan bila nak send? bila nak minta alamat aku?

  17. February 29, 2008 at 12:47 pm

    aku jd kontributer mucs terus kena sumpah terkenan lambat update…wakakaka

  18. March 2, 2008 at 8:40 am

    lydia: alasan.. nice try.. hehe..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

