Home > Uncategorized > sekadar menconteng

sekadar menconteng

abang mus telah meletakkan tanggungjawab kepasa saya untuk memeriahkan suasana rimbanye ini……namun saya pasti tak dpt melakukan nye dgn baik…kerana kalau ade masa pun..reader masih lagi akan rindu awak pada empunya blog…

kalau tulisannye dari saya..adalah lebih baik reader baca di blog saya saje…ekekeke…jd saya sekadar menconteng arang. Sekadar memunculkan entri baru pada latest post….sekadar menyemak….sekadar…..hehehhehe….

hak hak hak hak….

p/s: semalam aku tgk sweeney todd…terlalu layan sampai tertido2….whawhahwa…

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. January 31, 2008 at 7:47 am

    post diatas aku yang conteng…

  2. نورنانا
    January 31, 2008 at 10:10 am

    hehe
    kewl..

    best gak bila ko yg tolong update kan..

    apsal dia takde nama writer aa?

  3. January 31, 2008 at 1:09 pm

    tu la pasal…tu yang aku enterframe kat komen….wakaka….(giler glamer dan giler kuaser)……

  4. January 31, 2008 at 2:08 pm

    cantiklah ni! bleh gak godek2 kotak komen ni.. tade la penat sesaje klik blog ni.ahahaha

  5. February 4, 2008 at 3:34 pm

    orang cakap bosan seh.. sweeny todd. camne ni?

  6. February 4, 2008 at 3:41 pm

    jalan cerita best..pelakon masyuk…graphic cun…musical?????? urrgh!….spoil teruss semua….tak smer org leh carry musical film

    kekecewaan dari phantom of the opera berulang…..

  1. February 7, 2008 at 2:21 am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: