Home > Jokes > Why Car Ads With Male Models Are NOT OK!!

Why Car Ads With Male Models Are NOT OK!!

Kak AMA yang comel itu sent an email to everyone. She found it’s funny. I don’t really think so. Maybe because I ran out of laugh juice at that time.. 😛 But who knows, maybe you would..??

From: AMA
Sent: Thursday, October 25, 2007 9:36 AM
To: All
Subject: FW: Why Car Ads With Male Models Are NOT ok !!!

I had a good laugh at the end of another day’s work (yesterday) so I decided to share the laughs with you all too. I hope the management wouldn’t mind me sending non-business e-mails like this to the mailing groups. It is just too good to pass on! So don’t sue me ok!

Cheers! J

Author’s note: This message is not meant to publicly humiliate the opposite gender nor suggesting that they cannot be great Ads models (you must be as good looking as Dr. Sheikh Muzafar, the Cosmonaut at least)

Thank you and Have a Nice Day.


Car Ads 01

Car Ads 02

Car Ads 03

 Car Ads 04

Car Ads 05

Car Ads 06

Car Ads 07

Car Ads 08

Car Ads 09

Car Ads 10

Car Ads 11

Car Ads 12

Car Ads 13

Car Ads 14

Car Ads 15

Car Ads 16

Car Ads 17

Car Ads 18

Categories: Jokes Tags: , ,
  1. nurnana
    October 29, 2007 at 12:40 pm

    aku xminat muszaphar ni, aku minat mejar faiz..
    hehe..

  2. October 29, 2007 at 1:00 pm

    oh, lain orang lain taste..

  3. nurnana
    October 29, 2007 at 1:41 pm

    hehe..
    muka faiz tu mcm sorg pembaca berita tv3 bghn sukan..
    semlm aku tgk buletin utama..

    ker…aku tgk sumer muka org cam faiz..
    hehe..

  4. October 29, 2007 at 2:41 pm

    nape aku tak dapat view gambar nie?? nape?? nape??

  5. fadhbest
    October 29, 2007 at 2:50 pm

    ade gambar ke? aku xleh nak view pun. tipu la…

  6. nurnana
    October 29, 2007 at 3:43 pm

    aku pon x nmpk gambar pape pon..

  7. October 29, 2007 at 5:18 pm

    ada la gambar.. tapi korang telah tertipu oleh kesengalan aku semalam.. hehe.. biasa la, 6 entries in a night.. malam ni aku betulkan.

  8. lydiarayyan
    October 30, 2007 at 7:45 am

    rase nak sepak je mamat2 poyo depan keta2 tuwh…muke seko2 memang niat nak menyakitkan hati dan mata…tp siyes lawak…

    bukan male takleh buat car ads..tp kenela sikit caranye~~pakai singlet ngan slopendek tuwh apesal~~heu heu heu

  9. nurnana
    October 30, 2007 at 8:58 am

    hak hak hakk..
    kelako abess..

    kureng pahala pose aku!!

    ye ke? bukan seksi pon…

  10. October 30, 2007 at 10:15 am

    lydia: haha.. mana ada poyo.. betul, kalau male buat iklan, pose, baju, pun sepatutnya lain.. ni saje je diaorang nak sakitkan mata dan ati ko.. kete pun kete buruk, mata sebelah tade. err.. kalau aku buat iklan kete mesti korang tak sakit mata.. hehe..

    nana: kurang2.. sebab tengok aurat diaorang.. 😛

  11. nurnana
    October 30, 2007 at 10:28 am

    Bagi tazkirah plak pas ni..
    akak nk tambah pahala.. 🙂

  12. fadh
    October 30, 2007 at 12:03 pm

    mana aci time laki sume kete buruk2…kalau nak fair…pompuan bagi kete buruk…laki kete cun..pastu buat poll…tgk org suke tgk yg mane…

  13. October 30, 2007 at 1:31 pm

    laki tu memang tak seksi. Hancuss lagi ada.. Tp pompuan tu, kalo ko cakap tak seksi, ko kena check balik jati diri ko mucs… hahaha

  14. October 30, 2007 at 3:47 pm

    adeh la..memang lawak antarabangsa betoi..tengah gelak lagi ni..ahahahahahahahhah 😀

  15. October 30, 2007 at 4:16 pm

    nana: sekarang tak dapat la.. istigfar je la banyak2 ye.. mejar faiz tu single lagi ke?

    girl: hmm.. bila last aku check jati diri aku ek? 😛

  16. October 30, 2007 at 4:41 pm

    tak payahla check. Biar aku je mengesahkannya. Ko memang gay! lalalalalala

    p/s: jangan bunuh aku. aku sememangnya seorang yang jujur dan berterus-terang! lalalala

  17. October 30, 2007 at 5:43 pm

    ko nak sahkan? ahahaha.. tayah la, tak check pun aku tau aku normal.. ko saje je nak alihkan perhatian dan kontroversi ni.. takpe, aku faham.. biasa la, orang perempuan memang camtu.. malu tapi mau.. aku takkan bunuh ko. ko masih diperlukan. nanti kalau dah tak perlu, baru aku consider.. 😛

  18. October 30, 2007 at 5:50 pm

    oo.. kira ko mempergunakan aku la ni.. takpe, demi kebahagiaan kawan2.. aku rela.. haha

  19. October 30, 2007 at 9:48 pm

    fadh: tu la, memang tak fair betul.. maybe that’s why i didn’t find it to be that funny.. gaya, pose dan pemakaian tu memang sesuai untuk model pompuan je.. lelaki buat camtu memang nampak sissy betul.. and the men are not model-like in the first place.. diaorang ni memang saja nak buat lawak ni..

    azfaliza: really? mungkin orang perempuan je kot yang rasa kelakar.. saya tengok lelaki2 tu macam geli ada la..

    girl: tade la, aku bukan kacang lupakan kulit.. jasamu akan dikenang dunia akhirat.. 🙂

  20. December 12, 2007 at 10:25 am

    hahaha.aku sebenarnye dah tgk ads ni kt cyperhackz kalau xsilap la..btw..memg lawak gila.dah tujuannye lawak memgla laki kene wat cam2..
    salam perkenalan

  21. December 24, 2007 at 12:07 pm

    senyuman: hehe.. salam perkenalan juga. thanks for dropping by..

  22. January 13, 2008 at 9:00 am

    kelako weh 😀 kui kui kui

  1. January 4, 2008 at 12:02 am

Leave a Reply

