Home > Advice, General, Life > Salam Eidulfitri

Salam Eidulfitri

Selamat Hari Raya

Finally, a hari raya wish!! Ok, sebelum berangkat meninggalkan KL, saya ingin memohon ampun dan maaf andainya ada terkasar bahasa, tersalah type, terlebih komen, terlebih kutuk (skit-skit tu biasa la kan..) dan gurau ke.. di ruangan ini dan ruangan-ruangan yang sewaktu dengannya. Minta halalkan semua..

Selamat Hari Raya Eidulfitri
Minal aidil wal faizin wal maqbulin

Pesanan penaja: Beraya, beraya juga.. tapi jangan sakan sangat sampai tak ingat dunia.. Jadikan Ramadhan yang telah berlalu sebagai satu permulaan untuk sesuatu yang lebih baik. Lagi satu, jangan membazir. Beringat-ingatlah pada mereka yang tidak bernasib baik. Sila klik di sini.

Kredit: Gambar di atas di cilok dari http://www.umno-terengganu.net/ecard/.

Advertisements
Categories: Advice, General, Life Tags: , ,
  1. fadhbest
    October 12, 2007 at 7:38 am

    selamat hari raya aidilfitri!

  2. October 13, 2007 at 6:50 am

    selamat hariraya maaf zahir bathin diatas kesilapan komen2 me disini..

  3. nurnana
    October 17, 2007 at 8:59 am

    Selamat Hari Raya,
    Jemputla dtg ke rumah!

  4. October 17, 2007 at 9:17 am

    salam aidilfitri… ko bila balik keje nie??

  5. October 19, 2007 at 2:30 pm

    fadh: selamat hari raya..!!

    yginsaf: saya pun sama juga..

    nana: insyaAllah, kalau free..

    girl: isnin baru balik keje. tapi esok (sabtu) balik kl 🙂 err.. rindu ke kat aku? muahahaha.. 😛

  6. nurnana
    October 19, 2007 at 3:30 pm

    ko dtg la dgn fadh
    dia sgt teringin memakan masakan aku!

  7. September 20, 2008 at 4:20 pm

    Tahun ni dah tak rasa kemeriahan balik kampung…sebab memang dah duduk kat rumah…hehehehehe 😀

    Happy Eid ul Fitr!!!

  8. September 28, 2008 at 10:09 pm

    hani: salam eidulfitri..

  9. September 13, 2009 at 8:11 pm

    JOM SINGAH KE LAMAN KAMI.. PELBAGAI PROMOSI MENARIK MENANTI ANDA..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: