Home > Life, Runaholic, Sports > One Week of Inactiveness

One Week of Inactiveness

Sepanjang minggu ni aku sungguh tidak aktif (bersukan). Didn’t get heavily sweaty. Half of it was caused by perompak yang telah merompak kasut berlari aku. So tak dapat la aku melarikan diri. Ingatkan nak balas dengan bermain badminton secara aktif minggu ni, tapi tak main la pula sebab ada apekebende ntah kat kompleks muhibah tu..

Berbalik kepada kejadian rompakan tidak bersenjata (aku rasa la) tu, kasut sukan en. taufiq juga tidak ketinggalan menjadi mangsa rompakan. Sian en. kasut taufiq.. Biasanya dia lepak kat situ ok je.. Semuanya pasal aku gatal membiarkan kasut aku tu bercanda di depan pintu. Biasanya aku bawa masuk dalam.. Tapi entah kenapa bole malas plak hari tu. Ada terasa macam tak sedap hati, tapi aku abaikan je.. Arghh!!! I need to brush up my six sense!! Anyway, mungkin dah tersurat jodoh kita tak panjang la, en. kasut.. (-_-)

Masa mula-mula sedar kasut tu takde, macam tak kesah sangat.. Oh nice.. kasutku sudah hilang..!! Ada alasan untuk beli kasut baru. Then pikir balik, what the.. kasut tu baru beli sebulan lebih la.. Kaya sangat ke aku ni? Pastu pikir lagi, shoot..!! Ada memori la plak dengan kasut tu.. aisey.. tu yang ralat sangat.. Minta2 la perompak tu buat kelakar dengan memulangkan balik kasut tu.. (>_<);

Bengong punya perompak.. Kalau ye pun.. amik la skali tali kasut yang tergantung kat depan tu je.. Dah kesian en. tali tu tak dapat jumpa kawan dia en. kasut.. Kepada en. perompak, takpe2.. Nanti aku tuntut kat akhirat..

Hmm.. I need to buy another pair of running shoes by next weekend. Kaki dah sengal dan en. stamina mungkin akan melarikan diri kalau lama tak berlari. Or perhaps to get sweaty, I should just join the aerobic session at work next week? Ahahaha.. tu pun kena ada kasut gak..

Categories: Life, Runaholic, Sports
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

